Thursday 26 January 2012

crush..dush!!

salam people. setelah merasekan xde bnda nak buat, aku rase mcm nak membebel kat cni. haha. well, sebenarnye tibe2 rindu gile dgn skolah n nak sangat sangat sangat pegi skola. bukan seseri je. kgv (b4 masok seseri time f4), sekolah rndah pon same. byk sgt bnda2 karut yg aku buat kt skola dulu.

sblom seseri (skola semua perempuan, haha)..aku study kat skola cmpur since drjah 1. x pnah dok kat sola sume pompuan weh. hahaha. mase tuh punye la gelabah jugak sbb dpt skola sume pompuan. knape??. ntahla. org ckp ade lesbian la, ape la. padahal xde pon. lg best ade la. x sume bnda kite kalut sgt bile kliling sume pompuan.

duduk skola cmpur ni byk kelebihan org ckp. tp satu kelebihan yg aku mcm nak gelak je bile org ckp is boleh cuci2 mata. haha. pompuan mcm aku, org pndg sblah mate je. so aku mcm x kisah. bg aku tuh bukanla salah satu kelebihan yg patut aku rase. tp name pon perempuan kan.....rase dkat lelaki tuh tetap ade. dtg n lahir dgn sndiri, x kire rupa n masa. aku pnah jugak ade suke kt sorg mamat nih. tp stakat suke je la. nak ckp mmg xkn la kan~ haha. da slamat pon jd org punye skarang. selamat berbahagia ye kawan!

now dah 18. xde skola2 da. so x jumpe org sgt. tp satu hari nih, x diduga jugak sbnarnye. di satu restoran fast food (haha, x bole letak kt mane, wink2!) yg jage kaunternye perempuan, budak baik. hahaha. mase akak kaunter tuh siapkan bnda2 yg aku order, tup2 mate aku trpandg dapur. mamat pakai spect, rupe biase2 je tgh tesengih. haha. die kenal aku ke? pnat la aku igt sape. rupe mcm biase tgk. aku snyum je la balik. akak jage kaunter tuh perasan, terus la die sergah mamat tuh. mamat tuh pun sorokkan dri die. aku pkir2 balik. aku tgh perasan ke. pndg blakang aku, mane ade org lansung! akak tuh mintak tggu 5 minit. aku pon tggu je la n duduk dkt kerusi. slalunye bile dah siap aku kne bgn pegi kaunter, n ambik order tuh. tp mamat tuh pulak yg ntar kat aku. kebetulan die nak kemas meja. aku ambik je, terima kasih n pergi. x nak lebih2. aku takut! haha. tp....aku dah tersuka pulak kat die.

bile pikir2 balik. aku jd x nak dtg plak tmpat tuh lg. ape masalah aku? haha....aku x nak perasan lg. maybe aku je yg lebih2. well, life goes on. kumbang bukan seekor. belum masenye lg, mungkin? :)

bye....!


No comments:

Post a Comment