Wednesday 7 March 2012

closer :O

hahaha. i mean seriously, tinggal 2 minggu lagi?????? wooo dulu aku kire2 ade 100 hari lebey lg, lpas tuh 3 bulan, 2 bulan, sebulan..tup2 da tggl 2 minggu. cepat betul mase berlalu kan?? nway ape yg aku mrepek 2 mggu lagi ni kan?? semestinya result exam terbesar aku stakat nihh. SPM :)

agak2nye dpt x aku mcm yg aku harap sgt2?? nk over confident pon x boleh, tp klu x yakin pon..rasenye bole buat. insyaAllah~ rezeki kalau Allah s.w.t. da tentukan, xkn ke mane.. kalau boleh, biarlah SESERI duduk top 10 lg tahun nihh. lg best klu dpt beat ASiS. yayyyy hahaha.


yg pnting, jgn putus2 mintak pada Allah s.w.t., tunaikan perintah-Nya dgn sebaiknye n jgn cri masalah dgn org dekat2 nih...bykkan bersabar. kalau ade yg mgkin 'ter'buat kite sakit hati, sabarkan hati tuh.


assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment