Friday 3 February 2012

it's my life

salam people. dah jd lumrah manusia, kdg2 happy, tibe mase moody n sedey plak~ skrg nih mood aku sedey cket plus xde mood cket. nk tau cite??? x yah la....secret !

hahh, cuti2 ni kawan2 ramai jugak yg keje sane cni, buat lesen n x sabar nk drive sndiri. aku??? satu pon blom aku buat. oh aku keje. kat rumah jd maid sejati. best kan? xpela aku faham dgn mak ayah aku yg sgt sibuk. bukan keje office pun kan. tu la jerih payah nak kasi family makan punye cite. esok xde bnda sgt nak dibuat, ahad lakk. sorg lagi ahli keluarga aku yg besar ni akan disarungkan cincin di jari~ haha special betul ayat aku. die nk bertunang la. tahniah ye kak. nanti sye datang :)

salah satu cite klaka dlm idop aku, since drjah 6, sume org igt aku da masok u la, da tunang la. yg kes teruk ckp aku da kawin....ya Allah. mcm tuh skali!! lain kali patutnye tnye umur dulu. ni tak...main redah je makcik2 kt luar sane. haha. agaknye bile aku btol2 da masuk u nanti, org ckp aku dh jd mak agaknye. haha. kawin tggu dulu la eh..kalau ade jodoh, aku da keje baru aku cite pasal bnda nih lagi. skrg nih boyfriend pon aku blom in mood nk cari.

sblom aku end post yg x seberapa nih, aku nk mintak ampun sgt2 kt org yg aku pnah buat salah since kecik smpi sekarang. bile aku igt2 balik, byk jugak bnda karut yg aku dah buat. bukannye jahat, tp biasalah syaitan ke mana2 pon ikut kite n bersedia utk sesatkan lg umat Nabi Muhammad S.A.W nih. walaupun kesalahan tuh kecil, tetap kalau kite sakitkan ati orang pon dah dikira berdosa. inikan pula kesalahan besar. insyaAllah diberi keampunan. amin~

selamat tinggal :)

No comments:

Post a Comment