Saturday 28 January 2012

louder :O

salam people. sesungguhnye hari ni adalah hari yg menggembirakan. xde sape2 yg marah2 or whatever. hahaha :)

so...aku mcm xde bnda sgt nak mengarut hari ni. cume hari ni aku tgk2 album2 aku masih skolah dulu. (haha, dulu konon. baru je abes skola.) tgk gmbar kelas dr form 1 smpai form 5. klaka sgt. tibe2 sedih pon ade. sbb sume dah jd kenangan lalu je.

tibe2 teringat result. ya Allah..knape la mak tetibe bukak cerita. tp mak super duper yakin dgn aku yg aku bole but. tp tuh sume takdir Allah ape yg nak berlaku nanti. aku dah usaha n tawakal, so...harap2nye result gempakk. amin~  oh ye. kawan2 jugak. good luck guys <3

hari ni aku asyik nyanyi lagu nih. haha. sronok nyanyi random2 nih. suare x sdap xpe. aku sorg je yg dengar. haha.

bye :) let my heart beat louder, let my heart speak louder than my head !


No comments:

Post a Comment