Tuesday 31 January 2012

life goes on~

salam again people. hahh. di malam yg hening nih..aku on laptop demi menghilangkan kebosanan. haha...xla byk sgt bnda yg aku nak bebelkan. cume hari ni aku banyak sgt dengar lagu demi lovato. haha, sgt xde kene mengena.

mcm biasa aku buat rutin aku dkt rumah...tp ari ni sgt la memenatkan. knape?? ntahla. mungkin badan aku da x bole terime keje2 nih. hahaha. byk la kau ilya. i was thinking~ mungkin nak continue study bio n chemist. bukannye ape, sbgai nk bersedia basic b4 masok universiti. add maths pon same. aku bukannye budak pndai. kat u nanti lagi serik nak survive.  lagi2 pulak kalau betullah course yg aku mintak tuh aku dapat..amin~ !

mak ayah, saya anakmu pasti dapat straight A's. ni nanti hadiah ikhlas akak buat mak ayah yg da byk sangat sangat sangat berkorban utk akak. insyaAllah doa mak ayah termakbul. terima kasih ya Allah sbb beri aku mak ayah yg penyayang, sggup berkorban n dah jage aku dgn baik. alhamdulillah~

life goes on i hope it's getting better n better. bye :)


No comments:

Post a Comment